مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 20:102021-07-27سياسي

جهاددانشگاهی پیوند بین دانشگاه و صنعت را به خوبی محقق کرده است


فرماندار شهرستان هامون سیستان وبلوچستان گفت: جهاد دانشگاهی این نهاد علمی مولود انقلاب اسلامی، توانسته پیوند میان صنعت و دانشگاه را به خوبی ایجاد نماید و خیلی از پیشرفت های ما در عرصه تکنولوژی بر اساس قابلیت ها و بهره گیری این نهاد از توان نیروهای متخصص و متعهدش بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان هامون سیستان وبلوچستان گفت: جهاد دانشگاهی این نهاد علمی مولود انقلاب اسلامی، توانسته پیوند میان صنعت و دانشگاه را به خوبی ایجاد نماید و خیلی از پیشرفت های ما در عرصه تکنولوژی بر اساس قابلیت ها و بهره گیری این نهاد از توان نیروهای متخصص و متعهدش بوده است.

جمشید رخشانی نسب در گفت وگو با ایسنا افزود: جهاد دانشگاهی توانسته با پتانسیلی که دارد نه تنها در بخش تئوری و برگزاری کلاس های آموزش عالی و دانشگاهی توانسته به خوبی عمل نماید، بلکه در زمینه کاربردی کردن علوم دانشگاهی نیز موفق بوده است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی این نهاد علمی مولود انقلاب اسلامی، توانسته پیوند میان صنعت و دانشگاه را به خوبی ایجاد نماید و خیلی از پیشرفت های ما در عرصه تکنولوژی بر اساس قابلیت ها و بهره گیری این نهاد از توان نیروهای متخصص و متعهدش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی پیوند بین دانشگاه و صنعت را به خوبی محقق کرده است

جهاددانشگاهی پیوند بین دانشگاه و صنعت را به خوبی محقق کرده است