مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 20:052021-07-27سياسي

جهاد دانشگاهی حلقه واسط علم و صنعت است


امام جمعه بیجار فلسفه وجودی جهاد دانشگاهی را ارتباط بین علم و صنعت عنوان کرد و از جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی موثر در این زمینه یاد کرد.

- ایسنا/کردستان امام جمعه بیجار فلسفه وجودی جهاد دانشگاهی را ارتباط بین علم و صنعت عنوان کرد و از جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی موثر در این زمینه یاد کرد.

حجت الاسلام علی مرادی سه شنبه (5 تیرماه) در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی را به تمامی سربازان جهادی اعم از خواهران و برادران تبریک می گویم.

وی افزود: امیرالمونین (ع) در حدیثی علم را موجب سلطه و سلطنت می داند و جامعه ای که فاقد علم باشد مورد استعمار، استثمار و تسلط دیگران قرار می گیرد.

امام جمعه بیجار گفت: دوران کنونی به دلیل سواستفاده کشورهای پیشرفته از علم به نوعی دوران توحش مدرن قلمداد می شود؛ در چنین دورانی خلا جایگاهی به نام جهاد دانشگاهی احساس می شد و خوشبختانه با تاسیس این نهاد به شیوه ای علمی مجموعه های دانش بنیان حمایت و شناسایی شدند و جهاد همواره با شناسایی و راهنمایی جوانان خلاق در سرنوشت کشور موثر بودند.

وی با اشاره به نام جهاد دانشگاهی، گفت: آنچه که مسئولین این نهاد با برکت مدنظر قرار دهند آن است که باید اقدامات به صورت جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی حلقه واسط علم و صنعت است

جهاد دانشگاهی حلقه واسط علم و صنعت است