مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 19:452021-07-27سياسي

تشریح نحوه برگزاری مراسمات عزاداری محرم


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم امسال با هماهنگی بین بخشی در رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، بابک نخستین اظهار کرد: در چهارمین جلسه هماهنگی با مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی استان و هیات های امناء که به منظور برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم سال 1400 در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد پیشنهادهای مختلفی مطرح و تصمیمات لازم در جهت برگزاری این مراسمات همراه با حداکثر رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد تصویب قرار گرفت.

  وی افزود: جهت حفظ سلامتی همشهریان عزیز در کنار برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مقرر شد اولویت برگزاری هر مراسمی در فضای باز مد نظر بوده و در صورت محدودیت و عدم امکان برگزاری در فضای باز، به گونه ای باشد که به ازای هر 4 متر مربع، یک نفر مستقر شده و باز بودن پنجره ها و تهویه مناسب در اولویت قرار گیرد.

  معاون امور بهداشتی دانشگاه ضمن تاکید بر استفاده از ماسک در تمامی مراسمات عزاداری بیان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه، ممنوعیت دسته گردانی روزانه و شبانه و مراسم داخل بازار مسقف بوده و در خصوص مراسمات طشت گذاری در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نحوه برگزاری مراسمات عزاداری محرم

تشریح نحوه برگزاری مراسمات عزاداری محرم