مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 19:152021-07-27سياسي

نقش موثر مداحان و شاعران در تعمیق و معرفت بخشی اربعین حسینی


رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، نقش مداحان و شاعران در تعمیق و معرفت بخشی پدیده اربعین حسینی را بسیار موثر و مهم برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید احمدی در  نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و رسانه ای مراسم پیاده روی اربعین  همانند سال های گذشته امسال نیز به همت صدا وسیما فعالیت خود را خواهند داشت گفت: مداحان و شاعران آیینی در استانهای مختلف کشور در راستای تولید برنامه های مختلف برای این رادیو می توانند نقش آفرین باشند که به دوستان جدیدی که در این رادیو فعالیت می کنند این موضوع تاکید می شود تا از طرفیت این عزیزان حداکثر بهره برداری را انجام دهند.

وی گفت: برپایی جلسات و محافل شعر با حضور شاعران ایرانی و عراقی در سالهای گذشته در ایام اربعین حسینی جز برنامه ها بوده و امیدواریم امسال نیز این برنامه اجرایی شود.

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین گفت: مراسم اربعین حسینی در واقع یک جریان مردمی است و میزبان اصلی نیز مردم عراق هستند و امیدواریم در سالهای آینده شاهد افزایش برپایی موکب های مشترک ایرانی و عراقی باشیم و این امر می تواند پیوند بین دو ملت را تعمیق بخشد.

 در ادامه نیز مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و شاعران آیینی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر مداحان و شاعران در تعمیق و معرفت بخشی اربعین حسینی

نقش موثر مداحان و شاعران در تعمیق و معرفت بخشی اربعین حسینی