مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 19:052021-07-27اقتصادي

صادرات LNG آمریکا رکورد زد


رشد تقاضا برای محموله های تک از سوی آسیا و اروپا در ماههای زمستان و تابستان و قیمت پایینتر شاخص گاز آمریکا نسبت به بازار جهانی، به ثبت رکورد بالای صادرات گاز طبیعی مایع (LNG) آمریکا در نیمه اول سال 2021 منتهی شد.

- رشد تقاضا برای محموله های تک از سوی آسیا و اروپا در ماههای زمستان و تابستان و قیمت پایینتر شاخص گاز آمریکا نسبت به بازار جهانی، به ثبت رکورد بالای صادرات گاز طبیعی مایع (LNG) آمریکا در نیمه اول سال 2021 منتهی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد صادرات LNG آمریکا در فاصله ژانویه تا ژوئن سال 2021 به 9.

6 میلیارد فوت مکعب در روز رسید و 42 درصد در مقایسه با نیمه اول سال 2020 افزایش داشت.

در تابستان سال گذشته صادرات LNG آمریکا به دلیل تقاضای اندک و قیمتهای پایین در بحبوحه قرنطینه های وضع شده برای مقابله با همه گیری کووید 19 در مناطق واردکننده بزرگ گاز طبیعی در آسیا و اروپا، به رکورد پایینی سقوط کرده بود.

تقاضای جهانی برای LNG در اواخر سال 2020 با کاهش محدودیتهای قرنطینه و آغاز تقاضا برای گرمایش در فصل زمستان نیمکره شمالی بهبود پیدا کرد و در نتیجه، صادرات آمریکا در نوامبر و دسامبر سال 2020 جهش یافت.

صادرات LNG آمریکا به آسیا در سال 2020 به میزان 67 درصد رشد کرد و طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، مجموع صادرات این کشور 32 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات LNG آمریکا رکورد زد

صادرات LNG آمریکا رکورد زد