مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 19:052021-07-27پزشكي

مراقبت های قبل و بعد از تزریق واکسن کرونا / واکسینه شده ها هم ماسک بزنند


واکسیناسیون افراد علیه کروناویروس می تواند با بروز واکنش یا عوارض جانبی در بدن همراه باشد که این امر رعایت برخی نکات، پیش از اقدام به تزریق واکسن و پس از آن را ضروری می کند.

- واکسیناسیون افراد علیه کروناویروس می تواند با بروز واکنش یا عوارض جانبی در بدن همراه باشد که این امر رعایت برخی نکات، پیش از اقدام به تزریق واکسن و پس از آن را ضروری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متخصصان بر این باورند که ابتلا به نوع خفیف بیماری پس از واکسیناسیون یا بروز عوارض جانبی ناشی از آن، غیرمنتظره نیست و نباید افراد را از انجام واکسیناسیون منصرف کند.

دکتر شاشانک جوشی، عضو کارگروه بیماری کووید-19 در ایالت ماهاراشترا در هند گفت: هر دو واکسن مورد استفاده در این کشور شامل واکسن کوواکسین و کوویشیلد کاملا ایمن هستند و بروز عوارض جانبی جزیی نه تنها برای این واکسن های خاص، بلکه هر واکسن دیگری مورد انتظار است.

روزنامه ایندین اکسپرس در گزارشی تازه به برخی مراقبت ها و ملاحظات ضروری و دستورالعمل های لازم مرتبط با واکسیناسیون اشاره کرده که به شرح زیر است: ملاحظاتِ پیش از واکسیناسیون - در صورتی که فردی به دارو حساسیت دارد لازم است با پزشک مشورت کرده و توضیحات ضروری را دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت های قبل و بعد از تزریق واکسن کرونا / واکسینه شده ها هم ماسک بزنند

مراقبت های قبل و بعد از تزریق واکسن کرونا / واکسینه شده ها هم ماسک بزنند