مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 18:352021-07-27اجتماعي

بازگشایی و فعالیت دائمی مراکز تعویض پلاک از روز«شنبه»/ رزرو نوبت از همین حالا


رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از بازگشایی و فعالیت دائمی مراکز تعویض پلاک در تمام شرایط کرونایی از روز شنبه خبر داد.

- سرهنگ علی محمدی رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از بازگشایی دائمی مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور در تمام مراکز کشور کرونا داشت و پیگیری هایی که انجام شد در نهایت بازگشایی دائمی مراکز تعویض پلاک در شرایط مختلف حتی در وضعیت قرمز کرونایی به تصویب رسید.

وی گفت: بر این اساس از روز شنبه تمامی مراکز تعویض پلاک در کل کشور باز هستند.

 وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در  این خصوص که در شرایط قرمز کرونایی آیا روند کاری مراکز تغییری خواهند کرد یا نه؛ اعلام کرد: بنا بر مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت این مراکز در شرایط قرمز اگرچه انجام پذیر است اما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود؛ بنابراین فعالیت این مراکز با 50 درصد ظرفیت انجام می شود.

 رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا با بیان این مطلب که بازگشایی مراکز در شرایط مختلف کرونایی در راستای تسهیل و ارائه خدمت هرچه بیشتر به هموطنان است از متقاضیان در خواست کرد با مراجعه به سایت راهور 120 و سامانه نوبت دهی اینترنتی مرکز مد نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی و فعالیت دائمی مراکز تعویض پلاک از روز«شنبه»/ رزرو نوبت از همین حالا

بازگشایی و فعالیت دائمی مراکز تعویض پلاک از روز«شنبه»/ رزرو نوبت از همین حالا