مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 18:002021-07-27سياسي

عزت کشور، مرهون شهدا و ایثارگران است


معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: عزت، سربلندی، اقتدار و امنیت پایدار کشور، مرهون خون شهدا و ایثارگران است.

- الیاس فتاحی در جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار اظهار کرد: ما هر چه داریم از رشادت و ایثار شهدا، خانواده های معظم شهدا ست و این شهدا، جانبازان و ایثارگران بودند که جانانه از آب و خاک و ناموس این کشور دفاع کردند و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.

وی با اشاره به این که همه ی جهان شاهد رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس بود خاطر نشان کرد: وضعیت فعلی کشور در دنیا که چیزی جز اقتدار و بزرگی نیست بواسطه رشادت رزمندگان، ایثارگران، شهدا و خانواده های بزرگ شهیدان در طول 8 سال دفاع مقدس و امتداد آن تا کنون بوده است.

معاون سیاسی استاندار ایلام با تشکراز برگزاری این مراسم تصریح کرد: مردم ایلام در 8 سال دفاع مقدس مدافع کشور بودند و در صحنه های مختلف مدافع نظام اسلامی بوده و خلق حماسه 28 خرداد یعنی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بیانگر علاقه و ارادت این مردمان به انقلاب؛ رهبری و آرمان های والای انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: ایلام از استانهای برتر کشور در بحث مشارکت در انتخابات بود که ما به این مردم عزیز افتخار می کنیم و آنچه که داریم از این خانواده های شهداست فتاحی اضافه کرد: از همه ی روسای محترم دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت کشور، مرهون شهدا و ایثارگران است

عزت کشور، مرهون شهدا و ایثارگران است