مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 17:252021-07-27ورزشي

برگزاری برنامه های عید غدیر در 17 امام زاده آذربایجان شرقی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری برنامه های عید غدیر در 17 امام زاده استان خبر داد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی عصر امروز سه شنبه در نشست خبری گفت: برنامه های مختلفی در امام زاده های استان به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته با راه اندازی مراکز افق رویکرد برگزاری برنامه های این عید بزرگ تغییر کرده است، گفت: برنامه های فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی و دینی مختلفی به این مناسبت در امام زاده های استان برگزار می شود.

حسینی با تاکید بر اینکه برنامه های این ایام از روز عرفه با برنامه قرائت دعای روز عرفه آغاز شد، افزود: برنامه های عید غدیر در 17 امام زاده آذربایجان شرقی برگزار می شود و در روز عید قربان نیز شاهد ذبح دام در امام زاده ها و پخش گوشت قربانی بین نیازمندان بودیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری برنامه پیاده روی غدیر با محوریت امامزاده کججانی خبر داد و گفت: این برنامه از محل پارک مهر ولایت شهرک اندیشه تا امامزاده کججانی و از ساعت 16 تا ساعت 18 فردا چهارشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حسینی در خصوص این برنامه گفت: در طی این مسیر پنج ایستگاه صلواتی با همکاری مساجد منطقه مستقر شده و در انتها قرعه کشی برای اهدای 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های عید غدیر در 17 امام زاده آذربایجان شرقی

برگزاری برنامه های عید غدیر در 17 امام زاده آذربایجان شرقی