مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 17:252021-07-27بين الملل

حماس: طرح فراگیر آزادسازی فلسطین تدوین شده است


عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به تدوین طرح فراگیری برای آزادسازی فلسطین، تأکید کرد که خروج اشغالگر به زودی صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمال ابوعون عضو دفتر سیاسی جنبش شبانه روزی و با هماهنگی با همه گروههای فلسطینی در تلاش است تا طرح بازگشت و آزادسازی عملی شود.

وی با اشاره به تدوین طرح فراگیر برای نبرد آزادسازی فلسطین، در یک نشست خبری در نوار غزه تأکید کرد، در جریان نبرد شمشیر قدس، شهرک نشینان صهیونیست به خاطر حملات مقاومت، فرار می کردند.

این رهبر حماس با بیان اینکه شمشیر قدس، بدترین تصویر را از رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشت، خاطر نشان کرد، این نبرد در دفاع از قدس و به عنوان یک نقطه مهم در طرح بازگشت و آزادسازی است.

ابوعون در پایان تأکید کرد، پس از انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، تلاش برای اجرای طرح موسوم به معامله قرن، تلاشهای صهیونیستها برای شهرک سازی و یهودی سازی، ضعف و سستی در انتظار این رژیم است و خروج اشغالگر به زودی صورت خواهد گرفت.

در همین ارتباط، رونی دانیل کارشناس اسراییلی گفت که احتمال دارد طی روزهای آینده، جنبش مقاومت فلسطین (حماس) با رژیم صهیونیستی وارد درگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: طرح فراگیر آزادسازی فلسطین تدوین شده است

حماس: طرح فراگیر آزادسازی فلسطین تدوین شده است