مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 17:152021-07-27اقتصادي

پرداخت به موقع حقوق کارگران اولویت شهرداری باشد/ضرورت افزایش پایداری شبکه برق


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز از شهرداری یاسوج، شرکت آب وفاضلاب، شرکت آب منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق استان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی زاده در این بازدید در برخی واحد های شهرداری یاسوج، آب و فاضلاب، شرکت آب منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق  حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت اداری پرسنل و رضایتمندی  ارباب رجوع قرار گرفت.

نخستین دستگاهی که معاون عمرانی استاندار به آن سر زد شهرداری یاسوج بود وی در ابتدا بازدیدی از واحدهای مختلف این دستگاه خدماتی داشت و پس از آن در جمع کارکنان این نهاد حضور یافت.

حاجی زاده در این نشست، تاکید کرد: نخستین اولویت در مدیریت شهری، رضایت مندی مردم است.

معاون عمرانی استاندار، تصریح کرد: کوتاه کردن فرآیند خدمات رسانی به مردم به ویژه در این ایام شیوع مستمر از وظایف ذاتی شهرداری است که باید بر این مهم نظارت بیشتری داشته باشد.

حاجی زاده با اشاره به موضوع مهم تنش آبی، عنوان کرد: آبیاری فضای سبز با آب شرب ممنوع است و نیروهای مربوطه موظفند در ساعات خنک  روز، یعنی از 5 و 6 بعدازظهر تا 9 صبح نسبت به آبیاری چمن و فضاهای سبزی شهری اقدام کنند  و از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر آبیاری ممنوع است، چرا که علاوه بر اینکه 50 درصد آب تبخیر می شود، به گیاه صدمه می زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت به موقع حقوق کارگران اولویت شهرداری باشد/ضرورت افزایش پایداری شبکه برق

پرداخت به موقع حقوق کارگران اولویت شهرداری باشد/ضرورت افزایش پایداری شبکه برق