مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 17:102021-07-27پزشكي

افزایش بستری بیماران بر رنج و خستگی کادر درمان افزوده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد بیماران کرونایی در روزهای اخیر و خستگی مدافعان سلامت استان، گفت: در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، - ایسنا/گیلان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد بیماران کرونایی در روزهای اخیر و خستگی مدافعان سلامت استان، گفت: در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، روند افزایش ابتلایان به بیماری کرونا در استان صعودی خواهد بود.

دکتر ارسلان سالاری در جمع خبرنگاران، با اشاره به شمار روزافزون مبتلایان به بیماری کرونا در گیلان، اظهار کرد: متاسفانه علیرغم هشدارهای مکرر و شتاب روزافزون واکسیناسیون کرونا در استان، موج ابتلا به این بیماری در استان نیز به سرعت در حال افزایش است.

وی با اشاره به مقاومت کادر سلامت در مواجهه با بیماری کرونا، افزود: کادر سلامت استان بیش از 17 ماه است که شبانه روز در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند و تنها انتظارشان از مردم رعایت پروتکل های بهداشتی و مواجه نشدن با ویروس منحوس کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شهادت و جان باختن شمار بالایی از کادر سلامت به ویژه پزشکان و پرستاران در دوران کرونا، گفت: سهم مدافعان سلامت در بحران کرونا تنها خستگی بوده و افزایش بستری بیماران در مراکز درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بستری بیماران بر رنج و خستگی کادر درمان افزوده است

افزایش بستری بیماران بر رنج و خستگی کادر درمان افزوده است