مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 17:052021-07-27ورزشي

دبیرخانه ویژه مراسم محرم و صفر تشکیل می شود


رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به لزوم تبیین فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) بر تشکیل دبیرخانه ویژه مراسم محرم و صفر تاکید کرد.

- ایسنا/تهران رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به لزوم تبیین فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) بر تشکیل دبیرخانه ویژه مراسم محرم و صفر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد عصر سه شنبه 5 مرداد ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در سالن اجتماعات استانداری تهران برگزار شد ؛ ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: ترویج فرهنگ عاشورا و فرهنگ امام حسین(ع) از اهمیت زیادی برخوردار است و باید از ظرفیت های مختلف برای تحقق این مهم بهره برد.

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که دستگاه های دولتی و عمومی فضاسازی و سیاه پوش کردن ادارات را انجام دهند ، همچنین از تابلوهای تجاری و فرهنگی شهرداری برای تبیین فرهنگ عاشورا در ماه های محرم و صفر استفاده شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: در اختیار گذاشتن فضاهای باز اعم از بوستان ها ، فضاهای ورزشی ، مدارس و غیره برای برگزاری مراسم محرم مدنظر قرار گرفته، ضمن اینکه نصب پرچم در تاکسی ها مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه ویژه مراسم محرم و صفر تشکیل می شود

دبیرخانه ویژه مراسم محرم و صفر تشکیل می شود