مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 16:552021-07-27سياسي

توزیع 50 هزار غذا در روز عید غدیر توسط ستاد اجرایی فرمان امام


به گفته معاون اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری مردم، گروه های جهادی، خیرین و هییت های مذهبی 50 هزار پرس غذا در بین نیازمندان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجتبی امیریان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در طول سال و ایام در راستای کمک به نیازمندان انجام داده است، اظهار کرد: یکی از اولویت و برنامه های مهم ستاد اجرایی فرمان امام کمک به نیازمندان و رحمت محرومیت زدایی و همچنین ایجاد اشتغال در کشور بوده و از این امر مهم هیچگاه کوتاهی نکرده است.

  وی ستاد اجرایی فرمان امام را یار و یاور مردم در بحران ها دانست و گفت: بسیاری از زوج های جوان به دلیل عدم تمکن مالی توانایی خرید جهیزیه را نداشته و ستاد اجرایی با کمک خیرین علاوه بر تهیه چند سری جهیزیه اقدام به توزیع بسته های معیشتی هم کرده است.

  معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان با اشاره به توزیع غذا در روز عید غدیر بیان کرد: با همکاری مردم، گروه های جهادی، خیرین و هییت های مذهبی 50 هزار پرس غذا در بین نیازمندان توزیع می شود.

  امیریان با تاکید بر لزوم توجه به پخش اطعام در روز عید غدیر تصریح کرد: در روز عید غدیر سه میلیون غذا توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کشور توزیع و سهم گیلان از این میزان توزیع 50 هزار پرس است که روز عید غدیر در هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار غذا در روز عید غدیر توسط ستاد اجرایی فرمان امام

توزیع 50 هزار غذا در روز عید غدیر توسط ستاد اجرایی فرمان امام