مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 16:502021-07-27اجتماعي

واکسیناسیون پاکبانان و پرسنل شهرداری یک ضرورت است


معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: واکسیناسیون پاکبانان و پرسنل مجموعه شهری شهرداری یک ضرورت اساسی می باشد، چرا که در خط مقدم ارائه خدمات به شهروندان و از سوی دیگر خطر ابتلا به کووید19 در آنان بسیار بالا می باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: واکسیناسیون پاکبانان و پرسنل مجموعه شهری شهرداری یک ضرورت اساسی می باشد، چرا که در خط مقدم ارائه خدمات به شهروندان و از سوی دیگر خطر ابتلا به کووید19 در آنان بسیار بالا می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آسا ریگی در نشست کمیته فوق العاده کمیته بحران شهرداری زاهدان افزود: واکسیناسیون پاکبانان و پرسنل مجموعه شهری یک ضرورت اساسی می باشد، چرا که در خط مقدم ارائه خدمات به شهروندان و از سوی دیگر خطر ابتلا به کووید19 در انان بسیار بالا می باشد، واکسینه نمودن می تواند ایمنی افراد را در برابر ویروس افزایش و خطر مرگ و میر را کاهش دهد.

وی ادامه داد: همه پاکبانان و پرسنل خدمات شهری که به صورت مستقیم در خطر ابتلا به این اپیدمی هستند، می بایست واکسینه شوند.

خلیل الله صاحبدادزهی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی نیز در این نشست گفت: واکسینه نمودن مجموعه شهری باعث افزایش اعتمادسازی و کاهش استرس و اضطراب اجتماعی در بین دیگر کارکنان و خانواده های آنان می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون پاکبانان و پرسنل شهرداری یک ضرورت است

واکسیناسیون پاکبانان و پرسنل شهرداری یک ضرورت است