مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 16:352021-07-27سياسي

مدیرکل زندان های تهران: طبقه بندی زندانیان از برنامه های اصلی سازمان زندان ها است


طبقه بندی زندانیان در کنار برنامه های اصلاحی و تربیتی از برنامه های اصلی سازمان زندان ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیر کل زندان های استان تهران که به منظور بررسی وضعیت اندرزگاه ها و وضعیت رفاهی مددجویان در ندامتگاه دماوند حضور یافته بود گفت: طبقه بندی زندانیان بر اساس جرم و شخصیت در کنار برنامه های اصلاحی و تربیتی از برنامه های اصلی سازمان زندانهاست که با جدیت در استان تهران دنبال می شود.

سیدحشمت الله حیات الغیب ضمن بازدید از اندرزگاه های مختلف ندامتگاه دماوند با تاکید بر تلاش همه جانبه جهت اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی ویژه مددجویان اظهار داشت: این اقدامات کمک شایانی را در جهت پیشگیری از تکرار جرم و بازگشت مجدد مددجو به زندان دارد.

وی ادامه داد: کار اصلی ما اصلاح و تربیت زندانیان است و این مسئولیت خطیر ایجاب می کند با بهره گیری از ابزار متنوع و خلاقانه و نیز استفاده از روش های نوین علمی، آموزشی، تربیتی و برنامه ریزی مدون در جهت تحقق این اهداف تلاش نماییم.

مدیر کل زندان های استان تهران با اشاره به لزوم گشترش زمینه های بازگشت سالم مددجویان به اجتماع ادامه داد: طبقه بندی زندانیان بر اساس جرم و شخصیت در کنار برنامه های اصلاحی و تربیتی از برنامه های اصلی سازمان زندانهاست که با جدیت در استان تهران دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل زندان های تهران: طبقه بندی زندانیان از برنامه های اصلی سازمان زندان ها است

مدیرکل زندان های تهران: طبقه بندی زندانیان از برنامه های اصلی سازمان زندان ها است