مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 16:302021-07-27سياسي

قالیباف وارد سوریه شد


محمدباقر قالیباف رییس مجلس در این سفر با مقامات ارشد سوریه و نیز تجار و فعالان اقتصادی دو کشور دیدار خواهد کرد و به صورت ویژه پیگیر تحقق اهداف اقتصادی و تجاری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی در راس یک هیئت پارلمانی و با استقبال حموده صباغ رییس مجلس سوریه وارد فرودگاه بین المللی دمشق شد.

محمدباقر قالیباف در این سفر با مقامات ارشد سوریه و نیز تجار و فعالان اقتصادی دو کشور دیدار خواهد کرد و به صورت ویژه پیگیر تحقق اهداف اقتصادی و تجاری خواهد بود.

در این سفر، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، روح الله متفکر آزاد عضو هیات رییسه و کمیسیون آموزش، مهدی شریفیان عضو کمیسیون اجتماعی، روح الله نجابت عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و حسین امیرعبدالهیان مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی دکتر قالیباف را همراهی می کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی بلند پایه ترین مسئول ایرانی است که بعد از بحران سوریه به این کشور سفر می کند.

این درحالی است که پیش از این ولادمیر پوتین رییس جمهور روسیه، وزیر کشور ترکیه برای چهارمین بار طی 2 سال اخیر و وزیر کشور چین برای عقد قرارداد های تجاری به سوریه سفر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف وارد سوریه شد

قالیباف وارد سوریه شد