مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 16:302021-07-27اجتماعي

آغاز عملیات اجرایی تونل تاراز یک (هونی) در بازفت شهرستان کوهرنگ


استاندار چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرایی تونل تاراز یک (هونی) در بازفت شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: احداث این محور موجب تسهیل در تردد خودروها و رونق گردشگری در این منطقه می شود.

- آغاز عملیات اجرایی تونل تاراز یک (هونی) در بازفت شهرستان کوهرنگ ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرایی تونل تاراز یک (هونی) در بازفت شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: احداث این محور موجب تسهیل در تردد خودروها و رونق گردشگری در این منطقه می شود.

اقبال عباسی پنجم مردادماه در آیین کلنگ زنی تونل تاراز یک ( هونی) در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: بهره برداری از این تونل و مسیرهای دسترسی آن موجب تسهیل در تردد خودروها و ارتقای گردشگری در این منطقه خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مزایای احداث محورهای مواصلاتی در استان، افزود: رونق تجارت، بهبود کمی و کیفی حوزه فرهنگ و توسعه بخش های مختلف از مزایای احداث و توسعه محورهای مواصلاتی به شمار می رود.

وی بیان کرد: محور ارتباطی لردگان به ایذه، محور ارتباطی ناغان- کارون 4 به خوزستان و محور ارتباطی شهرکرد- بازفت به خوزستان موجب تحول در حوزه ارتباطات جاده ای خواهد شد و همچنین موجب تسهیل در ارتباط بین استان های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوبی کشور می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی تونل تاراز یک (هونی) در بازفت شهرستان کوهرنگ

آغاز عملیات اجرایی تونل تاراز یک (هونی) در بازفت شهرستان کوهرنگ