مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 16:052021-07-27اقتصادي

افزایش 7 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی ایلام


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از ثبت بیش از 12 میلیون تردد وسایل نقلیه در 4 ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از ثبت بیش از 12 میلیون تردد وسایل نقلیه در 4 ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

نورالله دلخواه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال 12 میلیون و 724 هزار و 985 تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان ایلام به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه های ترددشمار سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان یک میلیون و 438 هزار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش را نشان می دهد دلخواه با اشاره به محورهای مواصلاتی که بیشترین و کمترین تردد در آنها به ثبت رسیده، خاطر نشان کرد: محور ایلام- ایوان با بیش از 629 هزار تردد دارای بیشترین تردد و محور صالح اباد – مهران با بیش از 81 هزار تردد دارای کمترین میزان تردد وسایل نقلیه در این بازه زمانی بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای اضافه کرد: بیش از 120 دستگاه دوربین ثبت تخلف و تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان ایلام فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی ایلام

افزایش 7 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی ایلام