مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 16:002021-07-27اقتصادي

هیچ کالای غیر استانداردی نباید از گیلان صادر شود


استاندار گیلان با تاکید بر اینکه هیچ کالای غیر استانداردی نباید از استان صادر شود، گفت: صادرات چنین کالاهایی مسیر صدور آن را برای همیشه یا مدت طولانی خواهد بست.

- ، ارسلان زارع عصر سه شنبه در جلسه شورای استاندارد گیلان اظهار کرد: در سال گذشته اقداماتی برای استانداردسازی آسانسور ادارات دولتی انجام شد که کافی نیست و باید به صورت ویژه تر توسط مسئولان امر دنبال شود.

وی با تعیین مهلت حداکثر 3 ماهه جهت معاینه فنی موتورخانه ساختمان های دولتی، اضافه کرد: مسئولان و مدیران باید قبل از شروع فصل سرما نسبت به انجام این مهم در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد به عنوان یکی از سازمان های مرجع وظایف خطیری برعهده دارد، افزود: مردم با اطمینانی که از نشان استاندارد دارند می دانند که اظهارنظرهای سازمان پشتوانه علمی دارند و نسبت به کالاهای دارای مهر استاندارد آسوده خاطر هستند.

زارع با تاکید بر اینکه سازمان ملی استاندارد باید با تلاش مضاعف از اطمینان مردم نسبت به مجموعه خود پاسداری کند، بیان کرد: نوسازی و تجهیز آزمایشگاه و استفاده بیشتر از آزمایشگاه های همکار در استان ها و تفویض اختیار به آن، گام مؤثری در تسهیل صدور مجوز و حمایت از تولیدکنندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کالای غیر استانداردی نباید از گیلان صادر شود

هیچ کالای غیر استانداردی نباید از گیلان صادر شود