مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 15:552021-07-27سياسي

میزان سلامت برنج داخلی بر اساس آزمایشات 87 درصد است


رییس سازمان ملی استاندارد با اشاره به استفاده کم آفت کش ها در برنج داخلی نسبت به برنج وارداتی، گفت: میزان سلامت برنج های داخلی 87 و برنج های وارداتی 60 درصد است.

- ، غلامرضا شریعتی عصر سه شنبه در جلسه شورای استاندارد گیلان با بیان اینکه اهمیت استاندارد و کیفیت بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: هر چه کیفیت زندگی بهتر شود امید به زندگی و طول عمر نیز رشد چشمگیری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کیفیت نقش اساسی در جامعه دارد، گفت: دولت و مجلس در سال 96 بعد از کش و قوس های فراوان قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد را تصویب کردند که قانون مترقی و جامعی است.

رییس سازمان ملی استاندارد کشور با بیان اینکه این سازمان مستقیماً زیر نظر شخص رییس جمهور فعالیت دارد، اضافه کرد: تلاش حاکمیت بر این است که برای توسعه صادرات باید کیفیت را به عنوان زیرساخت اصلی مدنظر قرار دهیم.

وی تصریح کرد: متولی استاندارد جز در خدمات بهداشتی و دارو و اسلحه بر عهده سازمان استاندارد است که باید استانداردهای مربوط به دستگاه های اجرایی را بنویسد.

رییس سازمان ملی استاندارد کشور با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور در خصوص بحث هوای پاک مکرراً با سازمان استاندارد مکاتبه دارد، افزود: اخیراً رییس جمهور دستور لازم جهت اجرایی شدن اقدامات مربوط به هوای پاک به وزارت نیرو و نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان سلامت برنج داخلی بر اساس آزمایشات 87 درصد است

میزان سلامت برنج داخلی بر اساس آزمایشات 87 درصد است