مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 15:452021-07-27سياسي

اهدای 35 سری جهیزیه به نوعروسان در خواف


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خواف از اهدای 35 سری جهیزیه به نوعروسان در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، مجتبی حیاتی امروز در مراسم تحویل 35 سری جهیزیه به نوعروسان این شهرستان که همزمان با دهه امامت و ولایت و سالروز تأسیس نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد، اظهار کرد: مرحله سوم توزیع جهیزیه بین نوعروسان نیازمند خواف در قالب رزمایش کمک مؤمنانه برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خواف با بیان اینکه از ابتدای سال دو مرحله دیگر توزیع جهیزیه به تعداد 120 سری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز و در قالب مرحله سوم تعداد 35 سری جهیزیه در قالب 5 قلم کالای ضروری خانواده  شامل یخچال، تلوزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی بین نوعروسان نیازمند شهرستان خواف توزیع شد.

وی با تأکید بر اینکه این جهیزیه ها با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و دفتر امام جمعه صورت گرفته است، تصریح کرد: همه اقلام این جهیزیه از کارخانه جات ایرانی خریداری شده تا بتوان گام مؤثری در جهت حمایت از کالای ایرانی، جهش تولید، رونق تولید ملی و ترویج سبک استفاده از کالای داخلی برداشت.

حیاتی با بیان اینکه ارزش ریالی هر سری از جهیزیه ها بالغ بر 35 میلیون تومان است، عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای وظیفه ذاتی خود با تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 35 سری جهیزیه به نوعروسان در خواف

اهدای 35 سری جهیزیه به نوعروسان در خواف