مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 15:402021-07-27سياسي

هجمه جمهوری خواهان علیه پلوسی پیش از آغاز کار کمیته تحقیق درباره حمله به کنگره


رهبران جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا «نانسی پلوسی» رییس دموکرات این مجلس را به بی توجهی به وظایف خود در دفاع از ساختمان کنگره در روز حمله مرگبار به آن متهم کردند و از وی توضیح خواستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رهبران جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا صبح امروز (سه شنبه) به وقت آمریکا نانسی پلوسی رییس دموکرات مجلس نمایندگان این کشور را به بی توجهی به وظایف خود در دفاع از ساختمان کنگره در روز حمله مرگبار به آن متهم کردند و از وی خواستند در خصوص نقشش در این حمله خشونت آمیز که در آن بیش از 140 مامور پلیس رییس جمهور سابق آمریکا حضور ندارد.

  در نشانه دیگری از این که تا چه میزان بحث در خصوص این حمله در کنگره حزبی شده، جمهوری خواهان در کنفرانس خبری قبل از جلسه آغازین تحقیقات هیچ انتقادی را نسبت به ترامپ که طرفداران خود را برای انجام این حمله ترغیب کرد تا مانع تایید شکست خود در انتخابات شود، مطرح نکردند.

آن ها همچنین از پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا سناتور میچ مک کانل که در زمان حمله رهبر جمهوری خواهان سنا بود به همان اندازه پلوسی مسئول نواقص امنیتی هست یا خیر، امتناع کردند.

  جمهوری خواهان در عوض پلوسی را به فعال نکردن گارد ملی از ابتدا و حالا هم امتناع از مواجه شدن با سوالات سخت به دلیل رد کردن حضور جیم جرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه جمهوری خواهان علیه پلوسی پیش از آغاز کار کمیته تحقیق درباره حمله به کنگره

هجمه جمهوری خواهان علیه پلوسی پیش از آغاز کار کمیته تحقیق درباره حمله به کنگره