مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 15:202021-07-27سياسي

من به آینده کشور بسیار امیدوارم/ دولت و مجلس باید به اولویت ها توجه داشته باشند


نشست کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی با رییس جمهور منتخب بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور حدود 200 نفر از نمایندگان مجلس برگزار شد.

- نشست کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی با رییس جمهور منتخب بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور حدود 200 نفر از نمایندگان مجلس برگزار شد.

به گزاش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر رییس جمهور منتخب، در این نشست که در آستانه عید سعید غدیر خم برگزارشد، 16 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتخاب آیت الله رییسی، به تشریح اولویت های تخصصی کشور و ارائه راهکارهای پیشنهادی کمیسیون خود در پیشبرد برنامه های دولت سیزدهم پرداختند.

رییس جمهور منتخب نیز در این نشست با تاکید بر تخصص، دغدغه مندی و دلسوزی نمایندگان مجلس، از تشکیل جلسات مشترک میان دولت و مجلس استقبال کرده و اظهارداشت: دولت و مجلس باید به اولویت ها توجه داشته باشند و با نگاهی متوازن در تمامی حوزه ها، نه صرفا یک بخش و یا قشر خاصی از جامعه، بلکه تمامی آحاد مردم را مدنظر قرار داده و رفع مشکلات و دغدغه های ایشان را با فوریت پیگیری نمایند.

آیت الله رییسی تاکید کرد: من به آینده کشور بسیار امیدوارم و اطمینان دارم به واسطه داشتن سرمایه عظیم مردم و برخورداری از ظرفیت تمامی بخش ها، برون رفت از سختی ها و محدودیت های موجود، ممکن و دست یافتنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من به آینده کشور بسیار امیدوارم/ دولت و مجلس باید به اولویت ها توجه داشته باشند

من به آینده کشور بسیار امیدوارم/ دولت و مجلس باید به اولویت ها توجه داشته باشند