مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 15:202021-07-27اقتصادي

الزام عاملان فروش سیمان به عرضه روزانه محصول / دپوی سیمان ممنوع است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: عاملان فروش سیمان ملزم هستند روزانه با عرضه محصول از ذخیره و دپوی آن جلوگیری کنند.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: عاملان فروش سیمان ملزم هستند روزانه با عرضه محصول از ذخیره و دپوی آن جلوگیری کنند.

رامین صادقی 5 مرداد اظهار کرد: التهابی که در دو هفته اخیر در بازار سیمان به وجود آمده اسباب نارضایتی بخش عظیمی از مصرف کنندگان سیمان به ویژه طرح های عمرانی و اجرایی را به وجود آورده که ضرورت ساماندهی در این بخش با همکاری دستگاه های نظارتی و بازرسی ضروری به نظر می رسد.

وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات به وجود آمده ناشی از خاموشی برق و کاهش تولید کارخانه سیمان در نمین بوده اما بخشی نیز به دلیل تخلفات رخ داده توسط عاملان فروش و دلالان در این عرصه بوده تا سیمان را به قیمت گزاف به مردم بفروشند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از شناسایی عاملان فروش متخلف در مناطق مختلف با همکاری تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: پرونده ای برای این متخلفان تشکیل شده و به زودی جرایم آنها به همراه برخورد قضایی با اخلالگران بازار سیمان انجام می شود.

صادقی افزود: در بازدیدی که از کارخانه سیمان داشتیم مدیرعامل کارخانه سیمان قول افزایش تولید با فعال کردن شیفت شبانه را داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام عاملان فروش سیمان به عرضه روزانه محصول / دپوی سیمان ممنوع است

الزام عاملان فروش سیمان به عرضه روزانه محصول / دپوی سیمان ممنوع است