مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 15:102021-07-27سياسي

اثرگذاری فعالیت های فرهنگی نیازمند چاشنی هنر است


رییس ستاد ملی کنگره شهدای قم برای اثرگذار بودن برنامه های فرهنگی باید از زبان هنر به عنوان بهترین ابزار بهره برد، عنوان کرد: دشمن برای ترویج فساد از زبان هنر بهره می برد و ما برای فرهنگ سازی در جامعه باید از ظرفیت های هنر بهره ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد حاجی زاده در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی فیلم نامه نویسی شهادت قلم با بیان اینکه کار برای شهدا تصادفی نیست، اظهار کرد: این دعوتی است که از سوی شهدا انجام می شود و هرکسی نمیتواند در این عرصه ورود کند.

وی با بیان اینکه در زمان کنونی شرایط دشواری را در کشور پشت سر می گذاریم، تصریح کرد: بهره بردن از زبان هنر برای پیشبرد اهداف فرهنگی در جامعه از مواردی است که هرچقدر ما از آن غفلت کرده ایم دشمن از آن بهره برده است.

رییس ستاد ملی کنگره شهدای قم با اشاره به برخی تصاویر که از جلسات غیر رسمی دیدارهای رهبرمعظم انقلاب منتشر می شود، گفت: دیدار با هنرمندان و سینما گران در برنامه های رهبر معظم انقلاب قرار دارد و با تعامل با ایشان نسبت به تولید آثار سینمایی و تلویزیونی پرمحتوا تاکید دارند که این مهم باید در دستور کار همه مسئولان باشد تا بتوانیم از ظرفیت هنر برای فرهنگسازی در جامعه استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذاری فعالیت های فرهنگی نیازمند چاشنی هنر است

اثرگذاری فعالیت های فرهنگی نیازمند چاشنی هنر است