مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 14:502021-07-27ورزشي

کارآفرینی یزد در حوزه ارتباط محصول با بازارهای خارجی پتاسیل بالایی دارد


مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان، کارآفرینی در استان یزد را دارای زمینه های توسعه ای و همچنین پتانسیل بالا در حوزه ارتباط محصول با بازارهای خارجی ذکر کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان، کارآفرینی در استان یزد را دارای زمینه های توسعه ای و همچنین پتانسیل بالا در حوزه ارتباط محصول با بازارهای خارجی ذکر کرد.

امیرحسین آل اسحاق امروز در حاشیه نشست با جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد استان یزد که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، هدف از این نشست را بررسی تعدادی طرح های جوانان مستعد یزد که طی یک سال گذشته به اشکال مختلف به تولید محتوا و برگزاری کارگاه و سمینار در حوزه کارآفرینی اجتماعی پرداخته بودند، ذکر کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه بیشتر فعالیت های سازمان های مردم نهاد(سمن ها) طی این مدت به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شده اما خروجی خوبی از این فعالیت ها ارائه شده است.

آل اسحاق با بیان این که کارآفرینی در استان یزد دارای زمینه های توسعه ای و همچنین پتانسیل بالا در حوزه ارتباط محصول با بازارهای خارجی است، افزود: برنامه ریزی و طرح های جدیدی برای جوانان روستایی و پرتلاش استان یزد در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی یزد در حوزه ارتباط محصول با بازارهای خارجی پتاسیل بالایی دارد

کارآفرینی یزد در حوزه ارتباط محصول با بازارهای خارجی پتاسیل بالایی دارد