مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 14:202021-07-27سياسي

اعضای شورای اسلامی شهر وامدار مسئولان نیستند


اعضای شورای اسلامی شهر وامدار مسئولان نیستند بلکه وامدار مردم هستند لذا باید هم و غم منتخبان شورای اسلامی شهر اهر خدمات رسانی به شهروندان باشد.

- ، منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر ظهر امروز سه شنبه با فرماندار و معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دیدار و در خصوص مسائل شهری و شهرداری اهر گفت وگو کردند.

رسول خدابخش با اشاره به این که متأسفانه شورای اسلامی شهر بیشتر شبیه شورای شهرداری است، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر وامدار مسئولان نیستند بلکه وامدار مردم هستند لذا باید هم و غم منتخبان شورای اسلامی شهر اهر خدمات رسانی به شهروندان باشد.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: مجموعه هیأت اجرایی و فرمانداری اهر وظیفه برگزاری انتخابات و اجرای قوانین را بر عهده داشتند، همان طور که ثابت کردیم با هیچ کسی عهد و پیمان نبسته ایم در ایام تبلیغات چون به قانون تبلیغات تمکین نشده بود اقدام به امحای بنرهای تبلیغاتی کردیم.

وی افزود: شما واژه منتخب را یدک می کشید باید به گونه ای رفتار کنید تا شأن و منزلت منتخب مردم خدشه دار نشود.

خدابخش با اشاره به شکایات و اعتراضات نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر به خرید و فروش رأی گفت: در مورد شما منتخبان موضوع خرید و فروش رأی را سایر نامزدها مطرح می کنند، اگر از شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای اسلامی شهر وامدار مسئولان نیستند

اعضای شورای اسلامی شهر وامدار مسئولان نیستند