مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 14:002021-07-27پزشكي

مدافعان سلامت خسته تر از گذشته/گیلان در چند قدمی بحران کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد بیماران کرونایی در روزهای اخیر و خستگی بیش ازپیش مدافعان سلامت استان گفت: در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شمار روزافزون مبتلایان به بیماری عادی تلقی می کنند که این بسیار خطرناک است.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی را حق الناس و حقوق اجتماعی قابل دفاع دانست و بیان کرد: متأسفانه عده ای در مواجه با پروتکل های بهداشتی مقاومت می کنند درحالی که رعایت شیوه نامه های بهداشتی (استفاده از ماسک، شستن دست ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی) حداقل ترین کاری است که می تواند از رنج مدافعان سلامت بکاهد و استان ما را به شرایط پایدار این بیماری برساند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به زیرساخت های محدود بهداشتی درمانی در استان بیان کرد: مردم باید بدانند گیلان و یا هر استان دیگری حد مشخصی ظرفیت برای پذیرش و ارائه خدمات مراقبت و درمانی از بیماران دارد و خدای نکرده ممکن است ادامه بی توجهی برخی از شهروندان موجب شرمندگی مدافعان سلامت در برابر آن ها شود.

سالاری با بیان اینکه هم اکنون بیش از یک هزار بیمار مبتلابه کووید 19 در سطح بیمارستان های استان، بستری هستند، گفت: متأسفانه طی 24 ساعت گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان سلامت خسته تر از گذشته/گیلان در چند قدمی بحران کرونا

مدافعان سلامت خسته تر از گذشته/گیلان در چند قدمی بحران کرونا