مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 14:002021-07-27سياسي

توضیح عضو شورای شیراز در موردپروژه تراموا و اعتصاب رانندگان اتوبوس


رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز توضیحاتی را در خصوص برخی از پروژه های شهرداری این شهر نظر تراموا و همچنین اعتصاب چند روزه رانندگان برخی از خطوط اتوبوسرانی شیراز توضیح داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز توضیحاتی را در خصوص برخی از پروژه های شهرداری این شهر نظر تراموا و همچنین اعتصاب چند روزه رانندگان برخی از خطوط اتوبوسرانی شیراز توضیح داد.

نواب قائدی سه شنبه 5 مرداد در جمع خبرنگاران به موارد مختلفی نظیر پروژه تراموای شیراز، سنگ فرش خیابان های مشکین فام و ارم و بزرگ راه شهید سلیمانی طرح هایی اشاره کرد که در حوزه عمران و حمل نقل در دست انجام است.

او با بیان این که تراموا به رغم آنکه اتفاق خوبی بود که می توانست در این دوره شورا رخ بدهد، اما به سرانجام نرسید، افزود: شورای حمل و نقل استان با این پروژه موافقت کرد و قرارداد عملیات اجرایی آن هم بسته شده بود، اما در شورای حمل و نقل کشور هنوز با آن موافقت نشده و به همین دلیل این پروژه متوقف شد.

این عضو شورای شهر شیراز در خصوص علت موافقت نکردن شورای عالی حمل و نقل کشور نیز افزود: یکی از دلایل عدم موافقت شورای حمل و نقل کشور ابتدا کمی تعداد جلسات این شورا به دلیل شیوع کرونا است و علت دیگر بحث تصویب طرح مطالعات جامع حمل و نقل شیراز است و گرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح عضو شورای شیراز در موردپروژه تراموا و اعتصاب رانندگان اتوبوس

توضیح عضو شورای شیراز در موردپروژه تراموا و اعتصاب رانندگان اتوبوس