مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-27بين الملل

رایزنی سفیر ایران با مقامات روسیه درباره صدور روادید و سازمان همکاری شانگهای


در دیدار سفیر ایران با مدیرکل کنسولی وزارت خارجه روسیه بر تسهیل صدور روادید برای اتباع دو کشور تأکید و در ملاقات با نماینده پوتین در امور سازمان شانگهای نیز درباره روند همکاری های ایران با این سازمان گفت وگو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو امروز (سه شنبه) پنجم مرداد ماه با ایوان ولینکین مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه روسیه دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار موضوعات مربوط به همکاری های کنسولی فیمابین دو کشور از جمله تسهیل صدور روادید برای سفر شهروندان ایران و روسیه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  طرفین در این دیدار بر ضرورت توسعه همکاری های کنسولی متناسب با روند شتابان و رو به رشد روابط دوجانبه تأکید کردند.

  ضرورت برگزاری نشست های کارشناسی، تأسیس سرکنسولگری های جدید و گام های عملیاتی در عینیت بخشیدن به اهداف اقتصادی دو کشور و حل و فصل مسائل ایرانیان مقیم روسیه از دیگر موضوعات گفت وگوی طرفین در این دیدار بود.

* دیدار با نماینده پوتین در امور سازمان همکاری شانگهای به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو همچنین امروز (سه شنبه) به منظور بحث و گفت وگو در خصوص دورنمای همکاری های ایران و سازمان همکاری شانگهای با بختیار حکیم اف نماینده رییس جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سفیر ایران با مقامات روسیه درباره صدور روادید و سازمان همکاری شانگهای

رایزنی سفیر ایران با مقامات روسیه درباره صدور روادید و سازمان همکاری شانگهای