مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 13:502021-07-27اقتصادي

لزوم کمک همه دستگاه های اجرایی ایلام برای رفع مشکلات آب و برق


معاون عمرانی استاندار ایلام بر لزوم کمک همه دستگاه های اجرایی ایلام برای رفع مشکلات آب و برق در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو امروز هم موضوع قطعی آب و برق روبه رو هستند که در این زمینه همه دستگاه ها بایست پای کار بیایند و نسبت به رفع مسائل پیش آمده اهتمام جدی داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به خاموشی های گسترده در استان گفت: به دستور استاندار ایلام برای کاهش مصرف برق و پایدار نمودن شبکه همچنین به خاطر افزایش بیش از حد دما در استان ساعت کاری ادارات را به مدت دو ساعت از 7 صبح تا 11 ظرف امروز و فردا کاهش دادیم.

وی در ادامه گفت: حقیقتاً مشاهده مسائل و مشکلات مردم و واحدهای تولیدی در اثر قطعی برق برای ما سخت است اما باید نسبت به کنترل و مدیریت شرایط تلاش خود را داشته باشیم.

وی افزود: شرکت توزیع برق استان بین مناطق گرمسیری که گرمای غیر نرمال را تجربه می کنند با دیگر مناطق تفاوت قائل باشد و در این زمینه تا حد امکان در اعمال خاموشی در آن مناطق جلوگیری شود.

کرمی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات تأمین آب در بخش هایی استان به ویژه شهرستان چوار گفت: در بررسی به عمل آمده برخی از روستاهای این شهرستان با کمبود شدید آب شرب مواجه هستند که در این راستا بایستی به طرق مختلف از جمله آبرسانی سیار به آنها کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کمک همه دستگاه های اجرایی ایلام برای رفع مشکلات آب و برق

لزوم کمک همه دستگاه های اجرایی ایلام برای رفع مشکلات آب و برق