مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 13:252021-07-27ورزشي

آذری: پیشکسوتان حق بزرگی بر گردن باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان دارند


مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان این که پیشکسوتان حق بزرگی بر گردن باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان دارند، گفت: بارها گفته ام که فولاد متعلق به خوزستان و فوتبال متعلق به اهالی آن است و مطمئن باشید که هیچ فردی نمی تواند به تنهایی تضمین کننده یک موفقیت در ورزش گروهی همچون فوتبال باشد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان این که پیشکسوتان حق بزرگی بر گردن باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان دارند، گفت: بارها گفته ام که فولاد متعلق به خوزستان و فوتبال متعلق به اهالی آن است و مطمئن باشید که هیچ فردی نمی تواند به تنهایی تضمین کننده یک موفقیت در ورزش گروهی همچون فوتبال باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت باشگاه فولاد، در راستای ارتقای ارتباط باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با پیشکسوتان فوتبال استان، امروز با حضور سعید آذری مدیرعامل و اسماعیل گودرزی نایب رییس هیات مدیره باشگاه فولاد و همچنین با حضور آقایان حسن سالمی، علی سویلمی، سهراب بختیاری زاده و ابراهیم تهامی به نمایندگی از جامعه پیشکسوتان فوتبال، جلسه هم اندیشی و کمیته پیشکسوتان برگزار شد.

آقایان سیف الله دهکردی، مسعود رضاییان، لفته سه برادران و جلال کاملی مفرد از دیگر چهره های شاخص و پیشکسوت دعوت شده از سوی باشگاه فولاد بودند که حضورشان در این جلسه فراهم نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری: پیشکسوتان حق بزرگی بر گردن باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان دارند

آذری: پیشکسوتان حق بزرگی بر گردن باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان دارند