مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 13:002021-07-27اقتصادي

درآمد شهرداری نهاوند طی سه سال اخیر 49 درصد افزایش داشته است


شهردار نهاوند با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری حدود 100 میلیارد تومان افزایش یافته، گفت: درآمد شهرداری نهاوند طی سه سال اخیر 49 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/همدان شهردار نهاوند با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری حدود 100 میلیارد تومان افزایش یافته، گفت: درآمد شهرداری نهاوند طی سه سال اخیر 49 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد حسین پور در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: طی سه سال گذشته میزان درآمد شهرداری نهاوند 169 میلیارد تومان بوده که 49 درصد بیشتر از درآمدهای مصوب بوده است.

وی تصریح کرد: در روزی که من تصدی مدیریت شهری نهاوند را برعهده گرفتم میزان بدهی شهرداری چهارمیلیارد و 200 میلیون تومان بود که با بدهی محکومیت 6میلیارد و 500 میلیون تومانی ساختمان دخانیات این بدهی به 10میلیارد و 700 میلیون تومان رسید را تسویه کردم.

حسین پور اضافه کرد: شهرداری نهاوند در حال حاضر 9میلیارد و 300 میلیون تومان بدهی دارد که دومیلیارد و800 میلیون تومان طلب از ادارات و نهادهاست و 6میلیارد و 500 میلیون تومان آن هم طلب پیمانکاران و افراد حقیقی و حقوقی است.

وی ادامه داد: در بحث مالی شهرداری این شهرداری نه تنها به گفته برخی حاشیه سازها و مانع تراش ها در مسیر توسعه شهری، ورشکسته نشده است بلکه درآمد این شهرداری طی سال های اخیر افزایش یافته و بنا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد شهرداری نهاوند طی سه سال اخیر 49 درصد افزایش داشته است

درآمد شهرداری نهاوند طی سه سال اخیر 49 درصد افزایش داشته است