مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:552021-07-27سياسي

مهم ترین مسئله روستاهای مهریز کمبود و بحران آب است


امام جمعه مهریز مهم ترین مسئله روستاهای مهریز کمبود و بحران آب خواند و از بخشدار جدید خواست تا این مسئله را با دقت مورد پیگیری و بررسی قرار دهد.

- ایسنا/یزد امام جمعه مهریز مهم ترین مسئله روستاهای مهریز کمبود و بحران آب خواند و از بخشدار جدید خواست تا این مسئله را با دقت مورد پیگیری و بررسی قرار دهد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی مهریز با بیان این که روستایان بیشترین خدمت رسانی را از طریق کشاورزی و دامداری به کشورمان ارائه می کنند، بر لزوم رفع مشکلات آنان با برنامه ریزی و مدیریت دقیق تاکید کرد.

وی افزود: اکنون مهم ترین مسئله روستاهای مهریز کمبود و بحران آب است که بخشدار جدید باید این مسئله را با دقت مورد پیگیری و بررسی قرار دهد.

امام جمعه مهریز با بیان این که این پست و سمت ها برای افراد ماندگار نیست، خاطرنشان کرد: فردی که سکاندار اداره یا پست و مقامی می شود، ابتدا باید با نیت قربه إلی الله پشت میز خدمت بنشید تا زمانی که می خواهد این سکان را به نفر بعدی تحویل دهد، در پیشگاه خداوند سربلند باشد و پاسخ قانع کننده ای برای وجدان خودش داشته باشند.

در پایان این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان مهریز برگزار شد از زحمات مهدی دهقان زاده بخشدار سابق تقدیر و مهدی شکری بغداد آبادی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مسئله روستاهای مهریز کمبود و بحران آب است

مهم ترین مسئله روستاهای مهریز کمبود و بحران آب است