مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:552021-07-27سياسي

مرکز فرهنگی مذهبی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی افتتاح شد


همزمان با سالگرد اولین اقامه نماز جمعه کشور ،مرکز فرهنگی مذهبی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با محوریت نمازخانه با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

- ایسنا/همدان همزمان با سالگرد اولین اقامه نماز جمعه کشور ،مرکز فرهنگی مذهبی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با محوریت نمازخانه با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان در مراسم افتتاح این طرح گفت:در هر جامعه اسلامی تربیت نیروی کارآمد، متخصص،دلسوز و متعهد بهترین سرمایه گذاری بوده که با کارآمدی خود می تواند تکنولوژی ملی یک جامعه را ایجاد کند.

حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم با اشاره به مشخص بودن اهمیت دانشگاه ها ،دانشگاه را محور توسعه، رشد و حرکت اجتماعی و پژوهشی ،علمی و سیاسی دانست و اظهار کرد: در جامعه توسعه یافته امروز سرمایه هر جامعه به ارز ،هواپیما ،ریل و قطار و سد آن کشور نبوده بلکه سرمایه آن جامعه نیروی های انسانی متعهد و متخصص و کارآمد با هنجارهای اجتماعی آن کشور است.

وی افزود:به واسطه تربیت سرمایه های نیروی انسانی متخصص ،کار آمد و دلسوز است که با تکنولوژی های ملی آن جامعه هواپیما ، قطار ،ریل و سد ایجاد می شود و اگر این سرمایه نباشد یک تکنولوژی وارداتی و ناکارآمد خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرهنگی مذهبی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی افتتاح شد

مرکز فرهنگی مذهبی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی افتتاح شد