مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:502021-07-27اقتصادي

گشودن گره های کور سرمایه گذاری در ستاد توسعه خاوران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: در ستاد توسعه خاوران به دنبال باز کردن گره های کور سرمایه گذاری هستیم و در این راستا فرصت های سرمایه گذاری احصا و قراردادهایی منعقد شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: در ستاد توسعه خاوران به دنبال باز کردن گره های کور سرمایه گذاری هستیم و در این راستا فرصت های سرمایه گذاری احصا و قراردادهایی منعقد شده است.

مشیرالحق عابدی، امروز سه شنبه 5 مرداد در نشست خبری اظهار کرد: از ابتدای تشکیل ستاد توسعه خاوران تاکنون 14 تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد تومان در این استان به امضا رسیده است که در بازه زمانی 2، سه و پنج ساله اجرایی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ستاد توسعه خاوران با تدبیر استاندار از اواخر سال گذشته راه اندازی و پنج کمیته ذیل ستاد توسعه استان تشکیل شد که در حال فعالیت هستند.

وی گفت: تاکنون 195 طرح در زمینه فرصت های سرمایه گذاری در ستاد توسعه خاوران شناسایی شده و مورد برسی قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: از این تعداد 94 طرح مربوط به بخش کشاورزی، 84 طرح مربوط به بخش صنعت، معدن و تجارت، هفت طرح مربوط به بخش گردشگری، پنج طرح انرژی های پاک و پنج طرح شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشودن گره های کور سرمایه گذاری در ستاد توسعه خاوران

گشودن گره های کور سرمایه گذاری در ستاد توسعه خاوران