مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:502021-07-27اقتصادي

انتقال آب سدگاوشان به کرمانشاه از فردا عملیاتی می شود


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به انتقال یک متر مکعب آب سد گاوشان برای حل مشکل کم آبی در کرمانشاه گفت: انتقال آب سدگاوشان به کرمانشاه از فردا عملیاتی می شود.

- ، منوچهر فخری بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح مواجهه با تنش آبی و مقابله با بحران کم آبی ناشی از خشکسالی و کاهش بی سابقه بارندگی ها در استان کرمانشاه اظهار کرد: از زمان قدیم برخی از مناطق کرمانشاه با مشکل قطعی و کمی فشار آب مواجه بودند که استانداری کرمانشاه طی چند سال گذشته تمام تلاش خود را برای حل این مشکل به کار گرفته و این اقدامات نتیجه بخش بود که از فردا شاهد افزایش ورودی یک متر مکعب آب در حوزه شهرستان کرمانشاه خواهیم بود.

وی افزود: انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه حاصل تلاش تمام مدیران بوده که به هیچ عنوان اجازه اخلال در اجرای انتقال کار آب به عده ای فرصت طلب را ندادند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هنر مدیریت باید این باشد که فرصت بهانه به دست بعضی افراد فرصت طلب ندهند و مشکلاتی که مربوط به آب و برق است مختص الان نیست و کسانی که دنبال منفعت خود و یا با نظام عناد دارند تلاش دارند که از این مشکلات در راستای برنامه های خود استفاده کنند اما همان طوری که مردم استان کرمانشاه در طول سال های گذشته نشان داده اند با این افراد همراه نخواهند شد و صبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب سدگاوشان به کرمانشاه از فردا عملیاتی می شود

انتقال آب سدگاوشان به کرمانشاه از فردا عملیاتی می شود