مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:402021-07-27سياسي

کسب و کارهای مجازی و فروشگاه های آنلاین ایرانی نیاز به حمایت دارند


کسب و کارهای فضای مجازی و فروشگاه های کوچک و بزرگ آنلاین ایرانی نیاز به حمایت دارند تا بتوانند در در زمینه ارائه کالاهای ایرانی و محصولات تولیدکنندگان و صنعتگران ملی بیش از پیش فعالیت کنند.

- محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر ظرفیت بی نظیر کسب و کارهای استارتاپی و فروشگاه های آنلاین گفت: آرمان همه باید حمایت از تولیدکننده ملی و کالای ایرانی باشد.

وی ادامه داد: کسب وکارهای فضای مجازی و فروشگاه های کوچک و بزرگ آنلاین ایرانی نیاز به حمایت دارند تا بتوانند در در زمینه ارائه کالاهای ایرانی و محصولات تولیدکنندگان و صنعتگران ملی بیش از پیش فعالیت کنند.

رضایی کوچی ادامه داد: برای یک فروشگاه بزرگ اینترنتی ایرانی و مدیران آن باید آرمان اصلی بر مبنای کاهش دغدغه های تولیدکنندگان ایرانی باشد و هر نوع فعالیتی در این زمینه باید از طرف دولت و مجلس نیز مورد حمایت قرار بگیرد.

وی بیان کرد: بر اساس مستندات و گزارشی که دریافت کرده ایم بیش از 150 کسب و کار ایرانی از پلتفرمی استفاده می کنند تا در بازاری به وسعت سراسر کشور کالاهای تولید ملی خود را با دردسرهای کمتری به دست مصرف کنندگان ایرانی برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کارهای مجازی و فروشگاه های آنلاین ایرانی نیاز به حمایت دارند

کسب و کارهای مجازی و فروشگاه های آنلاین ایرانی نیاز به حمایت دارند