مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:352021-07-27اقتصادي

تشکیل گشت های مشترک نظارت بر بازار در هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان با اعلام خبر تشکیل گشت های مشترک نظارت بر بازار در این استان از مردم خواست احتکار و گران فروشی ها را به سامانه «سجام» گزارش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی از قاطعیت دستگاه قضایی این استان در برخورد با گران فروشان و محتکران خبر داد و تأکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه احتکار و افزایش کاذب قیمت ها، موارد را به سامانه سجام دادگستری هرمزگان به آدرس اینترنتی sajam.

scpd.

ir گزارش کنند.

وی با اشاره به دستور ریاست محترم نیز باید تعداد گشت های نظارتی خود را به 5 مورد در روز افزایش دهد تا از تلاطم و بی ثباتی قیمت ها جلوگیری شود.

علی صالحی در ادامه ابراز امیدواری کرد، با برنامه ریزی های صورت گرفته التهابات بازار سیمان و مرغ نیز به زودی کنترل شود و شاهد ثبات عرضه و تقاضا در توزیع این اقلام باشیم.

وی همچنین بیان داشت: دستگاه قضایی استان هرمزگان در برخورد قاطع و بدون اغماض با گران فروشان و محتکران مصمم است و اجازه هیچ نوع سوء استفاده ای را در این خصوص نخواهد داد.

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: چنانچه دستگاه های متولی تنظیم بازار در راستای خدمت رسانی به مردم، علاوه بر انجام وظایف محوله در بعد نظارت نیز اهتمام لازم را داشته باشند، مطمئناً فرصت طلبانی که به احتکار کالاهای ضروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گشت های مشترک نظارت بر بازار در هرمزگان

تشکیل گشت های مشترک نظارت بر بازار در هرمزگان