مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:302021-07-27اقتصادي

قطعه 16 راه آهن شرق در خراسان جنوبی 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


پروژه راه آهن شرق که در قطعات متعدد از چابهار آغاز شد و تا ایستگاه یونسی در خراسان رضوی فعال است اکنون قطعه 16 این پروژه در خراسان جنوبی 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه راه آهن شرق که در قطعات متعدد از چابهار آغاز شد و تا ایستگاه یونسی در خراسان رضوی فعال است اکنون قطعه 16 این پروژه در خراسان جنوبی 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حمید ملانوری، امروز سه شنبه 5 مرداد در حاشیه بازدید از قطعه 16 راه آهن بیرجند - یونسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه آهن یکی از پروژه های مهم و حیاتی نه تنها استان که کشور است که مردم خراسان جنوبی سال ها در انتظار آن بودند و به عنوان یکی از محورهای بزرگ توسعه استان می تواند به توسعه اقتصادی و پیشرفت منطقه و کشور کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با مصوبه دولت و آغاز به کار این پروژه، همه هم و غم مسوولان استان و در سطح ملی این است که بتوانند منابع مالی و امکانات لازم را فراهم کنند تا این پروژه به نتیجه برسد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: قطعه اول این پروژه از چابهار تا زاهدان در حال انجام است، قطعه دیگر از زاهدان تا بیرجند تعیین تکلیف شده و آغاز به کار کرده و حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در قطعه بیرجند تا یونسی نیز 2 پیمانکار مشغول به کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه 16 راه آهن شرق در خراسان جنوبی 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

قطعه 16 راه آهن شرق در خراسان جنوبی 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد