مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-27اجتماعي

جوابیه شهرداری مشهد در واکنش به فیلم احداث پارک کودک در زیستگاه مارها


در پی انتشار فیلمی با عنوان «احداث پارک کودک در زیستگاه مارها» در خبرگزاری فارس خراسان رضوی، روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد جوابیه ای را برای این خبرگزاری ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در پی انتشار فیلمی با عنوان در فضای باز باعث آسیب به رشد جسمی، روحی و عاطفی آن ها می شود و آن ها را برای دنیای بزرگسالان آماده نمی کند و همچنین موجب ضعف مهارت های اجتماعی و ضعف یادگیری از محیط می گردد.

از سویی ارتباطاتی بین کمبود طبیعت در زندگی کودکان و افزایش چاقی، اختلالات توجه و افسردگی ایجاد شده است که نهایتاً مفهوم اختلال کمبود طبیعت را ایجاد می کند، به عنوان نمونه کمیسیون جنگلداری اسکاتلند به طور آزمایشی توسعه یک فضای بازی طبیعی را در یک مدرسه ابتدایی در گلاسگو انجام داد.

از سوی دیگر زمین های بازی طبیعی در نقاط مختلف دنیا مورد استقبال کودکان قرار گرفته اند، چرا که آن ها زمین های بازی طبیعی را به عنوان محلی می شناسند که در آن می توانند با مجموعه متنوعی از عناصر طبیعی و ساخته دست بشر بازی کنند.

  ازین روی در زیست پارک، که در مقایسه با پارک های شهری چه از نظر موقعیتی و چه از نظر ماهیتی، کوهستانی و طبیعی تر است، تلاش شد چنین بستری جهت ارتباط هرچه بهتر کودکان با متریال های طبیعی طراحی و ایجاد گردد، در بررسی نمون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه شهرداری مشهد در واکنش به فیلم احداث پارک کودک در زیستگاه مارها

جوابیه شهرداری مشهد در واکنش به فیلم احداث پارک کودک در زیستگاه مارها