مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 12:202021-07-27اقتصادي

پروژه شهر هوشمند ایرانسل در شیراز رونمایی شد


پروژه فیبرنوری ایرانسل برای هوشمندسازی شهر شیراز، در آیین شیراز هوشمند رونمایی شد و قرارداد اجرای فیبرنوری ایرانسل در شهر صدرای شیراز نیز به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیین رونمایی از پروژه های شیراز هوشمند برای هوشمندسازی شهر شیراز، از جمله پروژه فیبرنوری ایرانسل در این شهر، در محوطه باز باغ جهان نمای شیراز برگزار شد.

 مدیرعامل ایرانسل در این آیین، نگاه عمیق نهادهای اجرایی و شهری شیراز به هوشمندسازی شهر و ایجاد زیرساخت های لازم را موجب خوشحالی و تقدیر دانست و گفت: شرکت ایرانسل، به سهم خود تلاش می کند تا در توسعه زیرساخت های لازم برای ارتقای سطح خدمات، از جمله خدمات شهری، مشارکت فعال داشته باشد.

عباسی آرند افزود: ایرانسل تا به حال بیش از 2000 میلیارد تومان در استان فارس سرمایه گذاری داشته که نزدیک به 800 میلیارد تومان آن در شهر شیراز بوده است.

وی با بیان اینکه استان فارس و کلان شهر شیراز از اهمیت ویژه ای نزد ایرانسل برخوردار است، گفت: پیرو انعقاد تفاهم نامه هوشمندسازی شهری بین ایرانسل و شهرداری شیراز، پروژه فیبرنوری ایرانسل در شیراز که طی دو سال اخیر، با استانداردهای بین المللی و کیفیت مطلوب اجرا شده، حدود 250 کیلومتر طراحی دارد و در فاز نخست، بیش از 180 کیلومتر آن آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه شهر هوشمند ایرانسل در شیراز رونمایی شد

پروژه شهر هوشمند ایرانسل در شیراز رونمایی شد