مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-27اقتصادي

فروش بلیت قطار متوقف شد/ زیان سنگین شرکت های ریلی در دوران کرونا


در این شرایط به نظر می رسد علی رغم آنکه وزارت راه و شهرسازی با مبانی افزایش قیمت بلیت قطار موافق است اما عملاً ترتیبی اتخاذ کرده تا تاریخ اعمال آن به دولت بعد موکول شود.

- در این شرایط به نظر می رسد علی رغم آنکه وزارت راه و شهرسازی با مبانی افزایش قیمت بلیت قطار موافق است اما عملاً ترتیبی اتخاذ کرده تا تاریخ اعمال آن به دولت بعد موکول شود.

رصد و بررسی سایت های فروش بلیت قطار نشان می دهد که با وجود مراجعه متقاضیان و مسافران برای خرید، هیچ بلیتی برای فروش در تاریخ های دهم مرداد به بعد بارگذاری نشده است و اطلاعیه ای هم از سوی راه آهن و رجا مبنی بر پیش فروش بلیت تاکنون اعلام نشده و در این شرایط مسافران برای تهیه بلیت در تاریخ های دهم مرداد به بعد بلاتکلیف مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا؛ در شرایطی که ایرلاین ها پس از اخذ تسهیلات اول کرونایی، مقدمات دریافت وام دوم را نیز تدارک دیده اند، همزمان قیمت بلیت را به صورت غیر قانونی و برخلاف دستور وزیر راه برای کاهش قیمت ها، بالا برده اند، به طوری که در برخی از مسیرها 500 هزار تومان به قیمت بلیت اضافه شده، هنوز یک ریال هم از تسهیلات کرونایی به اکثر شرکت های حمل و نقل ریلی کشور پرداخت نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت قطار متوقف شد/ زیان سنگین شرکت های ریلی در دوران کرونا

فروش بلیت قطار متوقف شد/ زیان سنگین شرکت های ریلی در دوران کرونا