مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-27اقتصادي

اختلاف قیمت 14 هزارتومانی مرغ از تولید تا مصرف!


مشاور عالی اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ گرم برای مصرف کننده نباید بیشتر از 25 تا 26 هزار تومان باشد، گفت: به نظر می رسد عده ای دلال و واسطه مرغ ها را از شبکه خارج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدعلی کمالی در پاسخ به این سئوال که چرا قیمت مرغ به 40 هزار تومان رسیده است، افزود: تولیدکنندگان باید به میزان نهاده ای که دریافت می کنند و مقداری جوجه ای که می ریزند مرغ زنده با قیمت مصوب 17 هزار و100 تومان تحویل دهند.

همچنین تولیدکنندگان صاحب مرغ هایشان تا در مرغداری هستند و اینکه بعد از آن چه اتفاقی می افتد در مسئولیت آنها نیست.

وی ادامه داد: اینکه بعد از کشتار چگونه بخشی از مرغ ها از شبکه خارج می شوند یا در مسیر عمده فروشی تا خرده فروشی چه بر سر آنها می آید برای ما نیز جای سئوال دارد، زیرا بخشی از مرغ هایی که با قیمت های بعضا 40 هزار تومان فروخته می شود برچسب تنظیم بازار دارد.

مشاور عالی اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه به نظر می رسد از عمده فروشی تا خرده فروشی، نشتی وجود دارد، گفت: رسیدگی به این موضوع در وظایف وزارت صمت و سازمان حمایت است، آنها باید پاسخگو باشند و ربطی به تولیدکننده ندارد.

مشکلات گرمای هوا برای وزن گیری مرغ ها کمالی به اشاره به اینکه در بخش تولید با چالش هایی مواجه هستیم، تصریح کرد: گرمای هوا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف قیمت 14 هزارتومانی مرغ از تولید تا مصرف!

اختلاف قیمت 14 هزارتومانی مرغ از تولید تا مصرف!