مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-27اقتصادي

قول وزارت نیرو برای تامین برق صنایع از 7 مرداد/ کمبود سیمان در اثر صادرات، کذب است


معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به کاهش تولید و افزایش قیمت ها در پی قطعی برق صنایع، از پیگیری های وزارت صمت و وعده وزارت نیرو برای تامین برق صنایع از روز پنج شنبه هفته جاری خبر داد.

- معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به کاهش تولید و افزایش قیمت ها در پی قطعی برق صنایع، از پیگیری های وزارت صمت و وعده وزارت نیرو برای تامین برق صنایع از روز پنج شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله کشاورز صبح امروز (سه شنبه) با حضور در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه تحریم های تحمیلی به کشور، برای بخش معدن و صنایع معدنی به یک فرصت تبدیل و موجب افزایش فعالیت در این حوزه ها شد؛ گفت: همین موضوع که در ابتدای دهه 90 واردکننده فولاد بودیم اما در سال 1399 حدود 6.

5 میلیون تن فولاد صادر کردیم، نشان دهنده این است که تحریم ها محدودیت نبود بلکه فرصت ساخت.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت ضمن اشاره به اینکه در سال گذشته حدود 600 میلیون تن ماده معدنی از طریق مجوزهای برداشت پروژه های عمرانی و دولتی در کشور استخراج شده است، تصریح کرد: این میزان طی 10 سال گذشته کمتر از 300 میلیون تن بوده و ظرفیت تولید 55 میلیون تنی فولاد برای افق 1404 در نظر گرفته شده که تاکنون 30 میلیون تن آن محقق شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزارت نیرو برای تامین برق صنایع از 7 مرداد/ کمبود سیمان در اثر صادرات، کذب است

قول وزارت نیرو برای تامین برق صنایع از 7 مرداد/ کمبود سیمان در اثر صادرات، کذب است