مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-27اقتصادي

نانوایی های قزوین مورد نظارت جدی تری قرار می گیرند


با توجه به افزایش قیمت نان و گزارشات متعدد در زمینه تخلفات در این واحدهای صنفی، نانوایی ها با دقت بیشتری مورد نظارت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی مرکز استان قزوین پیش از ظهر سه شنبه با حضور رییس سازمان صمت قزوین برگزار شد.

عزیزاله افضلی در این جلسه با اشاره به افزایش قیمت نان اظهار کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته در روزهای اخیر از واحدهای صنفی نانوایی مبنی بر تعدد تخلفات گران فروشی، کم فروشی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راستای اجرای دستور مؤکد استاندار محترم قزوین از امروز با تشکیل کمیته ویژه متشکل از نمایندگان استانداری، بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و بهداشت نسبت به تشدید بازرسی از واحدهای نانوایی اقدام می گردد.

رییس سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: با توجه به افزای نرخ نان و برای بررسی و مدیریت رشد قیمت بازرسی ها و بررسی های میدانی به منظور کنترل کیفیت و نیز خدمات دهی مناسب انجام کی گیرد.

رییس کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی استان قزوین اذعان کرد: برای واحدهای صنفی متخلف برخوردهای قانونی همچون قطع سهمیه آرد، پلمپ واحد صنفی با نصب بنر و نهایتاً در خصوص واحدهای صنفی نانوایی که اصرار بر ادامه تخلف داشته باشند ابطال پروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایی های قزوین مورد نظارت جدی تری قرار می گیرند

نانوایی های قزوین مورد نظارت جدی تری قرار می گیرند