مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:202021-07-27پزشكي

بستری شدن 58 بیمار کرونایی در تنها بیمارستان نوشهر


مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر با ابراز نگرانی از روند رو به رشد آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در این شهرستان گفت: هم اکنون 58 بیمار مبتلا به کرونا دربیمارستان شهید بهشتی بستری هستند.

- سید رحیم سیدپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی روزهای گذشته متاسفانه آمار مبتلایان به کووید 19 در نوشهر افزایش داشته است به طوری که هم اکنون 80 بیمار مثبت تحت درمان بیمارستان شهید بهشتی قرار دارند که از این تعداد 58 بیمار بستری هستند.

وی افزود : از مجموع 80 بیمار تحت درمان در این بیمارستان 35 نفر برای تزریق داروی ضد کرونا رمدسیویر به صورت موقت روزانه یک تا 2 ساعت در بخش های اورژانس و دیگر بخش ها بستری می شوند تا علاوه بر دریافت دارو بتوان با استفاده از اکسیژن مشکلات تنفسی یا ریه آنها را برطرف کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر تصریح کرد: این بیماران پس از مداوا از بیمارستان ترخیص می شوند و تا بهبودی کامل باید در قرنطینه خانگی باشند.

سیدپور، علت اصلی ابتلای افراد به ویروس کرونا جهش یافته دلتا را شرکت در آیین های عروسی ،ترحیم ، کافی شاپ ها ، سالن های ورزشی و دورهمی های خانوادگی بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی عنوان کرد و گفت: با وجود تاکیدات زیادی که در زمینه عدم گردهمایی ها و شرکت در آیین های مختلف شده بود اما متاسفانه مردم ما توجه نکردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن 58 بیمار کرونایی در تنها بیمارستان نوشهر

بستری شدن 58 بیمار کرونایی در تنها بیمارستان نوشهر