مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-27اقتصادي

ماینرهای فراری از چین در راه ایران/ هشدار توانیر (+ سند)


دولت چین در حال اعمال سیاست های بسیار سخت گیرانه جهت ممنوعیت استخراج رمزارزها در چین می باشد و این امر باعث خروج اکثریت قریب به اتفاق دستگاه های استخراج رمزارز از کشور مذکور خواهد شد که بیش از 50 درصد ظرفیت استخراج رمزارزها در کل دنیا را به خود اختصاص داده است.

- مدیرعامل توانیر درباره ورود گسترده دستگاه های غیرمجاز استخراج رمز ارز از چین به کشور به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، مدیرعامل توانیر درباره دستگاه های غیرمجاز استخراج رمز ارز از چین به کشور به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هشدار داد.

محمد حسن متولی زاده رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توانیر در مورد احتمال افزایش ورود دستگاه های غیرمجاز استخراج رمزارز و لزوم در نظر گرفتن تمهیدات سخت گیرانه تر به مویدی خرم آبادی رییس محترم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نامه نوشت.

در این نامه مورخ 28 تیرماه امسال، آمده است: با عنایت به اخبار منتشره در رسانه های کشور چین و همچنین رسانه های جهانی، دولت چین در حال اعمال سیاست های بسیار سخت گیرانه جهت ممنوعیت استخراج رمزارزها در چین می باشد و این امر باعث خروج اکثریت قریب به اتفاق دستگاه های استخراج رمزارز از کشور مذکور خواهد شد که بیش از 50 درصد ظرفیت استخراج رمزارزها در کل دنیا را به خود اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماینرهای فراری از چین در راه ایران/ هشدار توانیر (+ سند)

ماینرهای فراری از چین در راه ایران/ هشدار توانیر (+ سند)