مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:402021-07-27اقتصادي

نظارت بر اصناف و ادارات شیراز تشدید می شود


معاون و جانشین فرماندار در ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان شیراز گفت: با اوج گیری جدی موج پنجم بیماری کرونا نظارت بر اصناف و ادارات این شهرستان تشدید می شود.

- ایسنا/فارس معاون و جانشین فرماندار در ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان شیراز گفت: با اوج گیری جدی موج پنجم بیماری کرونا نظارت بر اصناف و ادارات این شهرستان تشدید می شود.

عبدالرسول حقیقی با اشاره به سیر صعودی ابتلا به این بیماری در این شهرستان و تکمیل ظرفیت بیمارستان ها، نظارت اتحادیه های صنفی بر حسن اجرای دستور العمل ها را ضروری دانست و افزود: در صورت همکاری نکردن اتحادیه های صنفی، متخلفان به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، او اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا را به منزله اخطار به تمام مشاغل غیر ضرور برشمرد و بیان کرد: اکیپ های گشت مشترک ستاد کرونای شهرستان شیراز در صورت مشاهده فعالیت مشاغل گروه هایی که منع فعالیت در وضعیت قرمز دارند و عدم رعایت شیوه نامه های اعلامی ستاد ملی کرونا در مشاغل گروه 1، راسا می توانند تا خروج شهرستان از وضعیت قرمز، نسبت به پلمب واحدهای متخلف اقدام کنند.

حقیقی با اشاره به اینکه حضور کارکنان مراکز دولتی در محل کار تا دو سوم کاهش یافته و به صورت دور کاری انجام خواهد شد، اعلام کرد: مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر اصناف و ادارات شیراز تشدید می شود

نظارت بر اصناف و ادارات شیراز تشدید می شود